TTC JOURNEY : PART 10 (REPEAT HORMONE TEST)

 

Assalamualaikum

Hari ni nak buat short story jar sebab sekadar pergi buat hormone test jar. Sebelum ni pon dah buat hormone test, ambil darah saja. Cuma kali ni aku tambah untuk ujian gula dalam darah. Memandangkan aku PCOS-er, risiko untuk gula tinggi tu ada sebab tu aku buat jer ujian gula.

2 Sept 2020 - Period keluar malam lepas maghrib macam tu lepas makan ubat yang Doc bagi tu (Norculat) selama 5 hari. Terus call akak nurse set appointment untuk hormone test. Bila dikira hari Sabtu 5 Sept 2020 tu (Day 3) makanya, aku proceed ambil darah pada hari Sabtu saja. Senang tak payah nak cuti bagai.


JUMLAH BAYARAN KE-DUA BELAS = RM 290 (Add on ujian gula dalam darah)


Rasanya, itu saja kut untuk entry ni, next entry aku ada banyak nak cerita terutama tentang HSG test . 


Korang kalau ada apa-apa soalan komen la kat bawah, aku cuba jawab mana mampu.

Hanya kita faham kita

Sambungan PART-11 ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š

❤️ ๐Ÿงก ๐Ÿ’› ๐Ÿ’š ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’œ




0 comments